Podpora

ŘEŠENÍ PROBLÉMU S PŘIPOJENÍM

Výpadek, nebo zhoršení kvality připojení k síti Speed-Way může mít mnoho různých příčin. Abychom Váš problém mohli rychle a co nejpřesněji identifikovat,potřebujeme Vaši spolupráci. Proveďte doporučené kroky a projděte kategorii často kladených otázek(FAQ), možná naleznete řešení právě Vašeho problému.

Nastavte si správně SMTP server

SMTP server - mail.sway.cz Je nutné, abyste k odesílání pošty využívali výhradně náš SMTP server - mail.sway.cz

Překontrolujte si nastavení svých poštovních účtů v počítačích. Přes žádný jiný SMTP server není možné poštu ze sítě Speed-Way odesílat.

Naše síť je pod neustálým dohledem a je tedy pravděpodobné, že jsme o problému informováni již v době, kdy nám ho hlásíte a pracujeme na odstranění závady.

FAQ (často kladené otázky)